Kiválasztási folyamat

A CIVIL Cégcsoporton belül igyekszünk egy gyors, hatékony és átlátható kiválasztási folyamaton végig kísérni jelentkezőinket. Bár ez a procedúra tagvállalatonként és pozíciónként olykor eltérhet, a hozzánk jelentkezők többsége az alábbi kiválasztási mérföldkövekkel találkozik.

1. Regisztráció és jelentkezés a karrieroldalon

2. Telefonos kapcsolatfelvétel

3. Személyes interjú

4. Visszajelzés /Ajánlat

5. Munkakezdés

Kérdésed lenne?

Elérhetővé tettünk egy Minta Önéletrajzot, amely felhasználásával minden szükséges információt fel tud tüntetni jelentkezésekor.

Egy pozíció betöltéséhez szükséges idő a jelentkezéstől számítva átlagosan 2-3 hét.

Az álláshirdetés a munkakör betöltéséhez szükséges legfontosabb követelményeket megjeleníti. Minden egyéb elvárást a telefonos egyeztetés során, illetve a személyes interjú alkalmával van lehetőség pontosítani.

A jelentkezési folyamat minden lépésénél tájékoztatjuk a jelölteket az aktuális teendőkről és visszajelzés várható idejéről.

A munkavégzés helyét az álláshirdetés tartalmazza.

Az alapfizetés és juttatási csomag minden munkakörnél egyedi, így erről az ajánlatadás során adunk részletes tájékoztatást.